فرمانده مرزبانی سيستان و بلوچستان ازکشف 55 تن و 65 کیلوگرم انواع موادمخدر دریک سال گذشته در مرزهای جنوب شرق کشور توسط مرزداران استان خبرداد.

 کشف بيش از 55 تن انواع موادمخدر در مرزهای جنوب شرق كشورسردار کمیلی فرمانده مرزبانی سیستان وبلوچستان درگفتگو باخبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان   ناكامی قاچاقچيان و متجاوزين مرزی در انتقال بيش از 55 تن انواع موادمخدر در مرزهای جنوب شرق كشور را حاصل تلاش‌های مجاهدت گونه و بی وقفه مرزداران استان دانست.

سردار سعيد كميلی افزود : مأمورين اين فرماندهی مستقر در يگان‌های مرزی جنوب شرق كشور، در راستای پايش و حراست از مرزهای استان موفق شدند طی يك سال گذشته مقادير قابل توجهی موادمخدر و سوخت قاچاق را كشف و ضبط كنند.
وی افزود: مرزداران سيستان و بلوچستان در سال جاری با دستگيری 120 نفر از قاچاقچيان و هلاكت 11 نفر از سوداگران مرگ، توانستند 65 دستگاه وسيله نقليه حامل را توقيف و بيش از 55 تن و 65 كيلوگرم موادمخدر شامل هروئين، مرفين، كراك، ترياك و حشيش را نيز كشف و ضبط کنند.

سردار كميلی همچنين از آمادگی همه جانبه مرزبانی برای حمايت و تقويت سطح فعاليت بازارچه‌های مرزی خبر داد و ابراز داشت: با گسترده‌تر شدن پايش‌های انجام يافته در نوار مرزی استان، روز به روز از فعاليت قاچاقچيان و خسارات سنگين قاچاق بر اقتصاد كشور كاسته شده به طوری كه مرزداران در سال جاری تاكنون موفق شدند ضمن توقيف 853 دستگاه خودرو و شناور، از خروج1 میلیون و 284 هزار و 195 لیتر فرآورده‌های سوختی از كشور جلوگيری و همچنين ميليون‌ها ريال سرمايه‌های ملی را نيز به چرخه اقتصاد داخلی بازگردانند.

فرمانده مرزبانی استان سيستان و بلوچستان‌‌‌ در ادامه به دستگيری اتباع بيگانه غيرمجاز اشاره كرد و گفت: با اقدامات مؤثر مرزداران، در اين مدت، تعداد 266 دستگاه وسيله نقليه توقيف، 132 نفر قاچاقچی انسان به همراه تعداد 29 هزار و 785 نفر متجاوز مرزی دستگير و بيش از 404931 نفر از اتباع بيگانه غيرمجاز نيز از كشور طرد شده‌اند.

وی با تشكر از مرزنشينان استان كه در راستای برقراری كامل امنيت با مرزبانی همكاری دارند گفت: در مرزهای سيستان و بلوچستان هيچ حاشيه امنی برای سوداگران مرگ و باندهای قاچاق موادمخدر وجود ندارد و كوچك‌ترين تحركی در اين زمينه با پاسخ كوبنده مرزداران مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/س

 

برچسب ها: مرزبانی ، اعتیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۰۳ فروردين ۱۳۹۷
با سپاس از سردار محترم
خواهشمندم جلوی این قاچاقچیان ومعتادان را هرچه زودتر گرفته بشه